Csevegési szolgáltatások
A rendszer leegyszerűsíti az ügyfelek kapcsolattartását két teljesen integrált külső csevegési szolgáltatással, azonnal használatra kész módon. Emelje magasabb szintre az e-kereskedelem élményét, és lépjen kapcsolatba ügyfeleivel, mint még soha.
Fontos megjegyzés: Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendszer egyszerre csak egy csevegőszolgáltatást engedélyez. A második csevegő szolgáltatás engedélyezése automatikusan letiltja az elsőt.
Az integrált csevegő szolgáltatások előnyeinek kihasználásához az üzlettulajdonosoknak fiókkal kell rendelkezniük a megadott külső szolgáltatóknál.
A csevegő szolgáltatás aktiválásához elengedhetetlen a szükséges kulcsok beszerzése a szolgáltatótól, és konfigurálása a rendszeren belül.
A két integrált csevegőszolgáltatás, amelyhez a rendszer jelenleg integrációt biztosít, a következő:
- Live Chat - valós idejű ügyfélszolgálati és értékesítési csevegési platform, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy élő csevegésen keresztül kapcsolatba lépjenek a webhely látogatóival és ügyfeleivel.
- Tawk.To - Ingyenes élő csevegési és üzenetküldő platform weboldalakhoz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy valós időben lépjenek kapcsolatba a látogatókkal és ügyfélszolgálatot nyújtsanak.
A csevegő szolgáltatásokról további információkat itt talál.
Ezen szolgáltatások mindegyike az üzlet nyelvétől függ. Ha nem tudja aktiválni a kiválasztott integrációt, lehetséges, hogy elfelejtette engedélyezni a kívánt nyelvet. Ellenőrizze még egyszer a nyelvi beállításokat a sikeres aktiválás biztosítása érdekében.